Blog sobre o mercado dos clubes de assinatura

Como escolher em que área atuar

Gabriel Ribeiro, outubro de 2015

Você quer abrir um clube de assinaturas mas não sabe qual produto seu clube irá vender?

Hoje existem clubes de tanta coisa, você acha que é um modelo de negócios interessante, mas não sabe em qual área atuar?

Minha sugestão é que você escolha um...

Como vender assinaturas?

Susan Smith March 2012

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. Feel free to drag and drop me anywhere you like on your page. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

Tip: Use this area to let your visitors know about your latest news. You can change the title to the service you provide and use this text area to describe your service. Feel free to change the image.

5 dicas para você reter clientes

5 dicas para você abrir um clube de assinaturas

Carol Simons March 2012

Indicadores para clubes de assinatura